Woensdag 25 februari gaf dansdocent Yvonne Schrijver voor de Parkinson Cafe aanwezigen een workshop dansen. DE opkomst was matig te noemen, 20 om precies te zijn en dat bewegen toch zo belangrijk is. Met hele eenvoudige pasjes kom je al een heel end. En weten we het nog “Bewegen moet en is gezond” voor iedereen. Voorgesteld is dat diegene die meer willen weten of dansen dat via de link
Dit is een inventarisatie en het verplicht u tot niets !


